16 Mart 2021 Salı

Kocasının Çalışanına Ammı Sulanan Sarışın

Karım sürekli şehir dışına çıkıyor ve iş toplantılarına katılıyordu. Benimle bir sirkte de tanıştı. Dansçıydım, seksi danslar yapardım ve seyirciyi zıplatırdım. Artık benimle ilgilenmiyordu, bana iyi davranmıyordu. Sürekli iş peşinde koşuyordu. Bu yüzden internette bir metin terapisi dersi aldım. Ama bu mesajı hiç istemedi. Sabah erkenden işe gider, akşam gelirdi. Ofisinden bir çalışan yolladı ve sadece kalbimi çıkarmak için şampanya gönderdi. Çalışanı içeri davet ediyor, kocamın gelmesini bekliyorduk. Biraz sohbet etmeye başladım ve beni seksi bulup bulmadığını soran konular açtım. Çünkü amcığım birkaç haftadır siksiz dolaşıyordu. Her gece kendimi tatmin etmem gerekiyordu. İstersen öğrendiğim masajları sana verebilirim, ne dersin? Hayır, doğru bulmuyorum, patronumun karısı olduğunu söyleyerek kaçmaya çalıştı. Ama öfkemi susturamadım, eşyalarımı doğrudan aldık ve yerde çıplak yattık. Senin büyük ve kalın aletini ıslak amımın içinde istedim.
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder