11 Mart 2021 Perşembe

Sikim Kalkmıyordu Üvey Annem Hemen Kaldırdı

Sevgilimle seks konusunda bazı sıkıntılarım vardı. Her ne yaparsam yapayım dalgayı havalandıramıyordum. Bu çok utanç vericiydi. Resmen kız arkadaşımın karşısında ezik durumuna düşüyordum. Son çare olarak amcamdan yardım istedim. Üroloji uzmanı olduğundan dolayı çözümü onunla bulabilirdim. Ertesi sabah hemen kalkıp annemden arabaların anahtarını istedim. Amcama gideceğimi biraz sohbet ediceğimi söyleyerek onu ikna etmeye çalıştım. Bir sıkıntım olduğunu anlamış ki beni yanına çağırdı. Bu konuları seninle konuşamıcağımı söyleyerek kalkmak istedim. Ne yazık ki inatçı bir üvey anneye sahiptim. Sevgilimle ilişkiye girdiğimde sikim kalkmıyor doktor tedavisine ihtiyacım var. O yüzden amcama biraz para bayılacağım. Bu durumu konuşurken cici anneciğim çok sinirlenerek, benden niye yardım almıyorsun kapat gözlerini ben seninle ilgileceneceğim dedi. Vücudumun hassas noktalarına dokunarak beni azdırmaya çalışıyordu. Aletim fena şekilde sertleşmişti. Daha da ileri gittiğini sikimi ağızına aldığında anladım.
Hiç yorum yok :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder